Skutečně nám světelné reklamní panely zvýší zisk?



Pokud se má firma v dnešním tvrdém tržním prostředí udržet, je jasné, že musí mít co nejvyšší zisk. K tomu však potřebují přitahovat neustále nové zákazníky, což není nijak jednoduché. Vyžaduje to mimo jiné také poměrně velké investice do nejrůznějších metod propagace. Ovšem zdaleka ne všechny metody jsou zde účinné. Je tedy nutné zvolit takové, které budou pro naši firmu ty nejlepší. Jednou z nich jsou i světelné reklamní panely. Ty najdeme na mnoha místech. Obvykle se jedná o LED panely, na kterých v podstatě neustále běží reklamy. Zajistit si, aby na nich probíhala i ta na naši firmu, rozhodně stojí za zamyšlení. Zde se však musíme nejprve ptát, zda je tento způsob propagace skutečně účinný, což v tomto případě znamená, zda pro nás bude znamenat příliv nových zákazníků.

reklamy najdeme i v mobilu

Abychom si mohli odpovědět, je nejprve nutné se ptát, kde jsou umístěny. Nejčastěji je najdeme například ve velkých obchodních centrech, zde však obvykle promítají reklamy pouze na obchody, které se zde nachází. Pokud tedy máme náš krám jinde, pak je pravděpodobné, že s promítáním naší reklamy nebude souhlasit. Ovšem naštěstí nejsou světelné panely pouze na těchto místech.

světelná reklama ve dne

Najdeme je také na velkých zastávkách hromadné dopravy, ať už se jedná o vlaková nádraží, autobusové nádraží. Stejně tak je nalezneme na velkých náměstích, zkrátka na místech, kde se shromažďují lidé ve velkém počtu. Je to proto, aby byla co nejvíce viděna, a měla tedy co největší dosah. Zde se můžeme ptát, proč je tedy nenajdeme na více místech. Důvodem je zde především to, že jejich nákup a instalace není zrovna nejlevnější. Také zde máme fakt, že například v historických centrech měst proti tomu mohou protestovat památkáři. Proto jsou jen tam, kde se nejvíce vyplatí. Tomu také odpovídá cena, požadovaná za přehrání reklamy na těchto panelech. I to je potřeba v tomto případě vzít v úvahu.

Skutečně nám světelné reklamní panely zvýší zisk?



Pokud se má firma v dnešním tvrdém tržním prostředí udržet, je jasné, že musí mít co nejvyšší zisk. K tomu však potřebují přitahovat neustále nové zákazníky, což není nijak jednoduché. Vyžaduje to mimo jiné také poměrně velké investice do nejrůznějších metod propagace. Ovšem zdaleka ne všechny metody jsou zde účinné. Je tedy nutné zvolit takové, které budou pro naši firmu ty nejlepší. Jednou z nich jsou i světelné reklamní panely. Ty najdeme na mnoha místech. Obvykle se jedná o LED panely, na kterých v podstatě neustále běží reklamy. Zajistit si, aby na nich probíhala i ta na naši firmu, rozhodně stojí za zamyšlení. Zde se však musíme nejprve ptát, zda je tento způsob propagace skutečně účinný, což v tomto případě znamená, zda pro nás bude znamenat příliv nových zákazníků.

reklamy najdeme i v mobilu

Abychom si mohli odpovědět, je nejprve nutné se ptát, kde jsou umístěny. Nejčastěji je najdeme například ve velkých obchodních centrech, zde však obvykle promítají reklamy pouze na obchody, které se zde nachází. Pokud tedy máme náš krám jinde, pak je pravděpodobné, že s promítáním naší reklamy nebude souhlasit. Ovšem naštěstí nejsou světelné panely pouze na těchto místech.

světelná reklama ve dne

Najdeme je také na velkých zastávkách hromadné dopravy, ať už se jedná o vlaková nádraží, autobusové nádraží. Stejně tak je nalezneme na velkých náměstích, zkrátka na místech, kde se shromažďují lidé ve velkém počtu. Je to proto, aby byla co nejvíce viděna, a měla tedy co největší dosah. Zde se můžeme ptát, proč je tedy nenajdeme na více místech. Důvodem je zde především to, že jejich nákup a instalace není zrovna nejlevnější. Také zde máme fakt, že například v historických centrech měst proti tomu mohou protestovat památkáři. Proto jsou jen tam, kde se nejvíce vyplatí. Tomu také odpovídá cena, požadovaná za přehrání reklamy na těchto panelech. I to je potřeba v tomto případě vzít v úvahu.