Někdy je těžké vybrat si to pravé

S nejčastějším fenoménem v našich luzích a hájích se ostatně můžete potkat v místním obchodě. Je to bezradnost, co se týče výběru produktů. Můžete se dívat klidně několik hodin, ale stejně jako lajk nevykoukáte nic. Kdo by to byl řekl, že jednou přijde doba, kdy budeme mít tolik jídla, že si nebudeme umět vybrat a budeme jen bezradně bloudit. Přesně taková doba je zde. je ideálním příkladem toho, jak dokáže dobrá reklama upoutat pozornost.

muž s kalkulačkou


A) Konzervy

Často se zastavíme jenom u těchto záchranných konzerv. Když saháte po konzervě, buď chcete nějaký ten protlak, nebo něco naložené v nálevu, protože to vydrží. Anebo saháte po té největší nouzovce. Ovšem tady si skutečně nevyberete. Je tolik různých druhů, každý ještě obsahuje úplně jiná éčka a kdo ví co všechno.


B) Balené vody

Samozřejmě stačí kohoutková, ovšem člověk zhýčkaný a namasírovaný moderní reklamou si klidně tu samou vodu koupí dražší a v plastovém balení. Jen si vezměte ale, kolik takových vod je. Taková a maková, pro kojence, pro starší, pro děti. Všechny různé barvy a příchutě.


C) Cereálie

Tak jednoduchá věc. Všechno je to přitom sražený škrob a nějaké to obilné zrno, avšak těch druhů je stále více a neustále přibývají. Něco, co dříve byla spíše z nouze cnost, je dnes naprosto permanentní a neoddělitelnou součástí každé snídaně.

manažer na židli

A všechno tohle je nadmíru pravda. Ovšem teď vezměte tento maglajz a přeneste ho na finanční trh. Je to úplně to samé. Neskutečné množství nejrůznějších subjektů se předhání v nejlepších nabídkách a finančních částkách, zatímco vy jste někdy ztraceni, někdy přehlceni a někdy vám sama vaše situace pěkně zkrouhne ten váš okruh budoucích věřitelů. Ale v zásadě je to to samé jako vybírat si nějaký ten produkt. Je to možná až nesnesitelné. Kdo by to byl řekl, že ano. Dnes je nejnutnější se v tom všem nějak umět zorientovat. A to je ovšem vlastnost, která se ne vždy lehce učí.